Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 7. februára 2016

Dobrý deň,

volám sa Martina.
Chcela by som Vám ponúknuť prehľad z kozmetiky od líčenia až po kozmetické ošetrenia pleti a taktiež stravu. Poprípade by som chcela vedieť Váš názor ak ste navštívili kozmetický salón, aké ste mali pocity, čo sa Vám páčilo, čo nie a aký mala prístup k Vám kozmetička.

Každá žena má právo vyzerať dobre a tiež sa tak aj cítiť. Pokiaľ je žena upravená, každý si povie aká je pekná,  že kto ju líčil alebo urobil jej dobre obočie.
Viem, že niektoré ženy nemajú na seba čas, pretože majú malé deti alebo sú pracovne vyťažené a majú kopu povinností v domácnosti.
Preto si vždy treba nájsť na seba čas a relaxovať pri dobrom ošetrení pleti alebo si len odbehnúť urobiť obočie a hneď Vám bude lepšie.

Verím, že sa Vám bude páčiť môj blog a budete ho odporúčať aj svojím známym.

Prajem pekný deň. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára