Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 7. februára 2016

Peeling

Chcete si urobiť peeling?

 Nie každý typ pleti má rád peeling. Hlavne suchá ,citlivá a  veľmi problematická pleť z akné dosť reaguje na peeling. Koža sa obnovuje každých 28 dní.
Peeling sa ma robiť 1 -2x mesačne, no treba sa vyhýbať očiam. Pokožka očí je tenká a oveľa citlivejšia. Ak si ho budete robiť, tým pomôžete Vašej pleti odstrániť odumreté bunky kože, nečistoty. Pleť je po takomto ošetrení jemnejšia, hladká, dokáže lepšie dýchať.
Peeling sa dá kúpiť alebo môže si ho každý spraviť doma.
Mám odskúšaný jeden druh peelingu na všetkých typoch pleti Fyto visage peelingový krém ( viď obrázok) môžte si ho pozrieť na tejto stránke Peeling 
Tiež má vyskúšaný peeling z kávy. Stačí ak Vám ostanú zrnká z vypitej kávy a nanesiete si na pleť.

Ako a dlho si treba robiť peeling?

Po očistení pleti z pleťovým krémom a pleťovou vodou si nanesieme peeling. Rozotrieme si ho a krúživým pohybom masírujeme.

Začíname: 
  • od brady ideme na líca
  • prejdeme na nos
  • z nosa prejdeme pomedzi obočie na čelo
  • z čela prejdeme cez spánky opäť na bradu
Masírujeme cca 5 minút. Potom si opláchneme peeling vlažnou vodou a natrieme hydratačným krémom. Krém sa rýchlejšie vstrebe do pokožky a tak sa hydratuje.

Verím, že Vás môj článok zaujal a budete ho zdieľať ďalej.

Prajem pekný deň. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára