Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

pondelok 8. februára 2016

Suchá alebo popraskaná pokožka na tele

Stane sa Vám, že raz za čas máte určité miestna na tele veľmi suché a drsné poprípade popraskané? 

Mne áno. Dosť často mám na rukách malé suché miesta a sú v tvare kruhu, hlavne cez jeseň a zimu alebo veľmi popraskané päty na nohách, či popraskané ruky od mrazu. Dlho som hľadala čo by mi pomohlo od tekutých telových mliek až k indulone. No nič mi nepomohlo. Raz mi lekárka predpísala EXCIPIAL MASŤ (viď obrázok) stojí momentálne okolo 5 € .
Je veľmi dobrá a vrelo ju každému odporúčam. Hoci je veľmi mastná robí zázraky.

Chcela by som Vám ponúknuť zábal, či na nohy alebo ruky, ktorý Vám dopomôže k čiastočnému alebo úplnému odstránenia tohto problému.

Zábal:
Po tom ako sa osprchujete či okúpete musíte mať suchú pokožku. Tesne než pôjdete spať natrite si päty z masťou, obalte si ich fóliou a natiahnite si voľné ponožky a nechajte pôsobiť cez noc.

V prípade rúk, stačí ak si ich dáte do mikroténových sáčkov a zabalíte do uteráka. Takto ich majte zabalené cca 1 hodinu. Potom si dajte dole. Budete mať spotené ruky, je to ako keby ste sa naparovali nad hrncom zo slanou vodou. Treba ten pot odsať papierovou utierkou a natrieť jemne zase masťou poprípade mastným krémom, ktorý sa rýchlo vpije do pokožky.
Toto treba vždy robiť, keď máte veľmi suchú, popraskanú pokožku.
Po 2 -4 dňoch je vidno rozdiel.


Verím, že Vás môj článok oslovil a taktiež, že Vám moja rada pomôže ku krajšej pokožke.

Prajem pekný deň. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára