Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

utorok 15. marca 2016

Dotazník č.2

Milé dámy a slečny,

chcela by som Vám povedať ako dopadol momentálny priebeh ohľadom druhého anonymného dotazníka.
K dnešnému dňu 15.3.2016 vyplnilo môj anonymní dotazník ohľadom kozmetičky iba 7 dám/slečien, ktorým ďakujem.
Zatiaľ je to veľmi zaujímavé, no s málo odpoveďami je to ťažké zhodnotiť.
Preto by som chcela aj iné dámy a slečny ešte raz poprosiť, či by mi nepomohli pri vypĺňaní dotazníka. Zaberie vám to necelé 2 - 5 minút podľa veku danej dámy alebo slečny.
Vopred každej s Vás ďakujem za pomoc a ochotu si na mňa nájsť pár minút.

prieskum ohľadom kozmetičky 2


Taktiež budem priebežne zverejňovať ako prebiehajú obe anonymné dotazníky.


Prajem krásny deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára