Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

sobota 12. marca 2016

Pozvanie na novú diskusiu ku dňu 10.4.2016

Milé dámy/ slečny,

chcela by som Vás takto pozvať na diskusiu, ktorá sa bude preberať 10.4.2016 na Facebooku - Diskusia - Problémy s úpravou obočia

Hlavná téma je: Problémy s úpravou obočia

Chcela by som vedieť Vaše názory, postrehy, skúsenosti ohľadom Vašej úpravy obočia čiže vytrhávaniu obočia.
Chcela by som vedieť, či si sama trháte obočie alebo chodíte na tento kozmetický úkon do kozmetického salónu.
Tiež by som chcela vedieť, že ak ste navštívili takýto salón ako ste boli spokojné s Vašim obočím a či by ste tam chodili opakovane.

Vopred každej s Vás ďakujem za účasť.
Váš názor ma zaujíma.
Teším sa na Vás a Vašu účasť na danej diskusii.

Prajem pekný večer :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára