Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

štvrtok 26. mája 2016

HERPES NA ÚSTACH

HERPES NA ÚSTACH


Dosť často sa vám stáva, že na perách mávate herpes?

Aj mne sa to stáva. Herpes je vírus ktorý je prepojený s trojklaným nervom tak ako je znázornené na obrázku.
Najčastejšie vznikne pri strese, pri podráždení žalúdka, keď jeme hltavo alebo s chuti alebo si ho prenesieme od niekoho iného. Sama mám skúsenosť, že herpes sa mi vytvorí aj od cigaretového dymu nakoľko som nefajčiarka. Ide o to, že naše telo je v tedy oslabené a automaticky sa to stáva. Sú aj výnimky u ktorých sa herpes nevytvorí vôbec.

Doba liečenia  je 7 dní, kedy by sme si mali dávať pozor na to, aby sme ho ďalej nerozširovali. Počas tejto doby je dobré mať vlastný uterák ale dávať si pozor na to aby sme si herpes nepreniesli na inú časť tváre poprípade tela. Taktiež by sme sa nemali bozkávať a hlavne u mamičiek to platí dvojnásobne.

Aký je priebeh vytvorenia a zmyznutia herpesu?


1-2 dni je čas kedy sa vytvorí.
2-5 dní kedy je už naplnení vodnatou látkou, ktorá sa prenáša pri bozkávaní.....
5-7 dní vtedy praská a mení sa na chrastu

Nakoľko sa mi už viac krát potvrdilo dá sa tento proces skrátiť na 4 dni.
Používala som ako každý zubnú pastu ale nič sa s tým nevyriešilo. Taktiež som používala hojivý zázrak  nepomohol vôbec. Ďalšou možnosťou bola mastička HERPESIN KRÉM.
Chvíľu mi zaberal ale potom bol neúčinný nakoľko si telo na neho zvyklo.
Najnovšie mám overený HERPÍK.
Obsahuje alkohol, čo pomáha k sušeniu a hojeniu začínajúceho sa herpesu. Tým, že je to "vodička" nanesiem na vatovú tyčinku a potieram si cca 5 minút a opakujem tak zakaždým, keď ma to svrbí.




Vrelo odporúčam. Ale každý človek je individuálny typ.
 "Čo pomôže mne nemusí tebe."
Verím, že aspoň tak niekomu dopomôžem.

Prajem pekný deň.
:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára