Odporúčaný príspevok

Čo je ozonizér a skin scrubber?

Často sa mi stáva v práci, že sa ma zákazníčky pýtajú , čo je toto a toto Na prvom obrázku je skin scrubber používa sa na prístr...

Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 8. júla 2016

Lepenie trsov

Každá, žena chce mať krásne mihalnice.
Ako každá s nás sa chce páčiť svojej polovičke :)
Predpokladám, že každá s Vás  si aspoň raz v živote dala nalepiť umelé trsy prípadne to posunula o latku vyššie ako sú 3D mihalnice a pod.
Dnes sa chcem trošku venovať umelým trsom .


Čo sú umelé trsy?

Umelé trsy viď obrázok sú vlastne strapček mihalníc, ktoré sa lepia špeciálnym lepidlom na to určeným tesne ku korienkom a pokožke naších mihalníc.

Ako dlho vydržia?
 Umelé trsy by mali vydržať 1 týždeň. U každého je to individuálne. Niekomu to vydrží deň inému 3 dni a niekomu viac ako týždeň ovplyvňujú to  tieto faktory:
  1.  spánok
  2. odličovacie pomôcky / olej
  3.  horúca voda
  4. trenie si očí
Tieto 4  faktory nám určujú ako dlho ich budeme mať nalepené. 
Pokiaľ spávate hoci ako tak v tedy sa môžu samovoľne odlepiť.  Keď sa kúpete vo veľmi teplej vode lepidlo povolí a tak začínajú odpadávať. Keď sa odličujete môže olejovitá zložka odmastiť tú časť kde je prilepený trs a odpadne alebo keď sa natierate olejčekom.
Pokiaľ si tretie oči tak vám to nevydrží dlho nakoľko sa trsy popretáčajú a môžete si ich aj strhnúť.

Kedy sa nesmú lepiť trsy?
Trsy sa nesmú lepiť u ľudí s veľmi citlivými očami lebo môže nastať začervenanie oči poprípade opuch.


Trsy by som odporúčala skôr na dolepovanie k líčeniu, keď idete na oslavu či svadbu. Vtedy sa vie oko krásne zvýrazniť.


Menšia ukážka mojej práce kde sa dolepovali trsy ku koncu oka na rozšírenie

Ďalšia ukážka mojej práce kde sa lepili trsy na celé oko


Verím, že sa Vám môj článok bude páčiť. 
Prajem krásny deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára